Oslanjanje na digitalnu korisničku podršku
Pomoć uživo
trenutna komunikacija između inženjera i tehničara
Izgradnja lojalnosti kroz svaku interakciju
U praksi je moguće i pokušati doći do vaših kupaca na kanalima koje najčešće koriste, uključujući e-poštu, glasovne pozive i društvene mreže. Dopunite korisničko iskustvo chatom uživo koji je izvorni za naše platforme.
Otklanjanje grešaka na daljinu
siguran pristup vašim strojevima
Inspekcijski nadzor rada opreme i složenih linija kombinira ugradnju kamera visokog "framrate" (FPS), kako bi se zabilježili mogući problemi, koji nisu vidljivi uz pomoć teleservisa ili nisu bili rješivi uz "pomoć uživo"!
Kombinacija vanjskih i unutarnjih mini kamera s visokim brojem sličica (FPS), kao i pristup zaštićenim komunikacijskim kanalima, značajno poboljšava mogućnost pronalaska problema, kao i njegovo uklanjanje.
Ovdje podrazumijevamo i inspekcijski nadzor od strane inžinjera i tehničara kod Sekundarne validacije, ali i prilikom poziva korisnika kako za vrijeme garancijskog roka, tako i za vrijeme radnog vijeka strojeva.
Obrada osobnih podataka je svaki postupak ili skup postupaka koji se izvode na osobnim podacima, bilo automatizirani ili neautomatizirani, kao što su prikupljanje, snimanje, organiziranje, strukturiranje, pohranjivanje, prilagodba ili izmjena, pronalaženje, pregled, korištenje, otkrivanje, prijenos, širenje ili objavljivanje na drugi način dostupno, usklađivanje ili kombiniranje, ograničavanje, brisanje ili uništavanje.
Politika se odnosi na sve usluge DORA-PAK d.o.o. koje uključuju aktivnosti obrade osobnih podataka u kojima DORA-PAK d.o.o. voditelj obrade u smislu Opće uredbe o zaštiti podataka (Uredba Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i slobodnom kretanju takvih podataka dostupna na: http: //data.europa.eu/eli / reg / 2016/679 / oj
Processing of personal data is any process or set of procedures performed on personal data, whether automated or non-automated, such as collecting, recording,