Briga o kupcima i Korisnička podrška

 

Iako su nas tehnološki zahtjevi, kao i uvjeti rada u međunarodnoj pandemiji, doveli u situaciju da moramo promijeniti neke pristupe korisničkoj podršci, neki aspekti "starih" provjerenih metoda ostaju isti. Sad zapravo nailazimo na područje:

- Oslanjanje na digitalnu korisničku podršku

- Tehnička podrška

- Naputci za uporabu i održavanje

- Certifikati i validacije

Gledamo u izvrsnost rješavanja problema digitalnim uslugama



Nepobitno je da naši Principa i Partneri s kojima nudimo opremu za pakiranje slijede postignuća takozvane 4. Industrijske revolucije. Ova vrsta brige o kupcima implementirana je negdje, gdje postoje uvjeti za modularne nadogradnje i naravno povezani s proizvodnjom novih strojeva, složenih linija za pakiranje.

Trenutna praksa, posebno u proizvodnji nestandardnih tipova strojeva, a posebno u sektoru primarnog pakiranja, predviđala je dvije faze FAT-a (tvornički test prihvaćanja). Osnovno ispitivanje i provjera funkcionalnosti opreme u tvornicama proizvođača, s ispitnim količinama ambalaže i ambalažnih materijala.


Sekundarna provjera valjanosti opreme i njene funkcionalnosti odvija se u radnom prostoru kupca, gdje je oprema instalirana. Bez obzira je li proizvođač izvršio izravnu montažu ili je to radila treća strana, konačna podešavanja, kontrolu i ispitivanje potrebnih i ugovorenih kapaciteta i kvalitete ambalaže vrši tehničko osoblje proizvođača.

Ako su neki korisnici instalirali sustav "Fieldbus" i koriste neke od odabranih protokola, provodi se testiranje, kako internih kontrolnih sustava, tako i mogućnosti Ethernet pristupa, otkrivanja i bilježenja radnih parametara strojeva i srodne druge opreme.

Neki od naših Principala već koriste gore spomenutu tehnologiju, kao i mogućnosti hijerarhijski kontroliranih procesa od strane kupaca, putem kamera i nadzornih mogućnosti, kao i provedbu zahtjeva za određenim promjenama, ovisno o promjenama u tehnološkim postavkama ili formatima pakiranja.


Školovanje sistemskim pristupom (SAT) - svoje znanje prenosimo na vas

Svi naši stručnjaci imaju koristi od kontinuirane obuke koja nam omogućava da stalno ažuriramo vaše rukovatelje strojevima i / ili osoblje za održavanje, prilagođavajući obuku njihovom iskustvu i potrebnoj razini prilagodbe. Na ovaj način pomažemo vam da vaša proizvodna linija radi nesmetano i da optimizirate performanse.

 


Testiranje pojedinh sklopova u pogonu proizvođača

Testiranje u pogonu kupca i priprema za Teleservice uslugu


Postavljanje opreme za digitalni nadzor i upravljanje

Obuka i školovanje u pogonu proizvođača

Testiranje višekomormog sustava odvage (Multihead)  i podešavanje sinkronizacije sa radom osnovnog stroja

Finalne probe kod korisnika  spregnutog sustava rada dva stroja sa jednim dozirnim sustavom
DORA-PAK d.o.o.
    Adresa tvrtke:
    Šćitarjevska 44; 10000 ZAGREB, CROATIA

    Proizvodnja i logistika:
    Bani 69 A, 10010 ZAGREB, CROATIA

    Tel.: ++385-1-6623658
    Fax:++385-1-6623657
    Mobilni tel.: ++385-98-317846;
   (098) 267-806
    E-mail: mail@dora-pak.hr  ;
                info@dora- pak.hr

Website: www.dora-pak.hr

Vijesti i ažuriranja

Predbilježite se na naš newsletter i primajte najnovije vijesti DORA-PAK d.o.o.
Predbilježba

Obrada osobnih podataka je svaki postupak ili skup postupaka koji se izvode na osobnim podacima, bilo automatizirani ili neautomatizirani, kao što su prikupljanje, snimanje, organiziranje, strukturiranje, pohranjivanje, prilagodba ili izmjena, pronalaženje, pregled, korištenje, otkrivanje, prijenos, širenje ili objavljivanje na drugi način dostupno, usklađivanje ili kombiniranje, ograničavanje, brisanje ili uništavanje.


Politika se odnosi na sve usluge DORA-PAK d.o.o. koje uključuju aktivnosti obrade osobnih podataka u kojima DORA-PAK d.o.o. voditelj obrade u smislu Opće uredbe o zaštiti podataka (Uredba Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i slobodnom kretanju takvih podataka dostupna na: http: //data.europa.eu/eli / reg / 2016/679 / oj

Processing of personal data is any process or set of procedures performed on personal data, whether automated or non-automated, such as collecting, recording,

Izrada tvrtke ©DORA-PAK d.o.o. ; Sva prava pridržana.